Panaszkezelési tájékoztató
Jelen Panaszkezelési tájékoztató tartalmazza Szabó Ágnes e. v., mint szolgáltató által üzemeltetett weboldal használatára, a weboldalon elektronikus úton történő szerződéskötésekre, vásárlásra, és a képzési tevékenységre vonatkozó panaszkezelési elveit.
A szolgáltatók adatai:
A szolgáltató cégneve: Szabó Ágnes e.v.
Székhelye: 3145. Mátraterenye, Tóvég u 3.
Adószáma: 59495422-1-32
Felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2024/000615
A panaszokat átlátható és hatékony módon igyekszünk kezelni. A célunk, hogy az ügyfelekkel való kapcsolattartás problémamentes legyen és az esetlegesen felmerülő panaszokat a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljuk és kellő gondossággal megoldjuk. Jelen panaszkezelési szabályzatot a tanfolyamok helyszínén kifüggesztjük, és a www.rajzoljagival.hu honlap nyitó oldalán, külön panaszkezelésre vonatkozó menüpont alatt közzétesszük.
Panasz: A tevékenységünkkel, szolgáltatásunkkal, termékeinkkel, oktatóinkkal szemben felmerülő minden olyan egyedi kérelem vagy reklamáció, bejelentés, amelyben a Panasztevő konkrét, egyértelmű igényét, kifogását megfogalmazza, függetlenül attól, hogy a kifogás utóbb jogosnak bizonyul vagy sem. A panasz névvel és címmel ellátott, konkrét esetre vonatkozó észrevétel, beadvány. Nem minősül panasznak, ha általános tájékoztatást, véleményt kér valaki.
Nem tekinthető továbbá panasznak:
A benyújtott panaszok lehetnek hivatalosak és nem hivatalosak, a panaszos szándékától és a benyújtás módjától függően:
· Hivatalos panasz: minden esetben nyilvántartásba kerülő hivatalos panaszkezelés történik.
· Nem hivatalos panasz: a panaszos célja, hogy jelezze az észrevételét, illetve kifogással éljen valamilyen szolgáltatással, tevékenységgel kapcsolatban. Ebben az esetben nem tart igényt hivatalos válaszra.
A panasz bejelentésének módjai
1.) Írásban az adott tanfolyam helyszínén, a tanfolyam ideje alatt (panasz bejelentési lap kitöltésével)
2.) Írásban postai úton: 3145 Mátraterenye, Tóvég u 3.
3.) Írásban elektronikus levélben a rajzoljagival@gmail.com címen.
A panaszok kivizsgálásának és kezelésének menete
Az azonnal rendezhető panaszokról nem szükséges jegyzőkönyvet vezetni. Amennyiben a panasz kezelése azonnal nem oldható meg, panaszbejelentési lapot kell kitölteni. Az írásbeli kérvényre a tanfolyam vezető 5 munkanapon belül írásban válaszol. A reklamációt és az arra adott hivatalos választ rögzíti. Írásos panasz érkezése esetén a vezető írásban válaszol a panaszosnak. A reklamációt és az arra adott hivatalos választ rögzíti. A panasz elutasítása esetén az ügyfelet 15 munkanapon belül írásban kell értesíteni és a döntést indokolni. A panasztevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy a tájékoztatásban foglaltakat elfogadja. Amennyiben panasztevő nem fogadja el a döntést, úgy ismét jegyzőkönyvet kell felvenni és rögzíteni a további teendőket. A panaszt a vezető hatásköre elbírálni, a döntéséről 15 munkanapon belül írásban kell az ügyfelet tájékoztatni. Amennyiben panasztevő nem elégedett az így kapott döntéssel joga van a szolgáltatók vagy a saját lakóhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulni. Célunk ügyfeleink elégedettsége, ezért minden hozzánk érkező panaszt, észrevételt a tőlünk telhető legnagyobb gondossággal kezelünk. Törekszünk arra, hogy az ügyfelekkel fennálló kapcsolat probléma és panasz mentes legyen, és a lehető leggyorsabban kivizsgáljuk a hozzánk érkező reklamációkat. A panaszkezeléssel kapcsolat adatkezelési irányelveinket, az Adatkezelési tájékoztatónk tartalmazza, mely elérhető honlapunkon: www. rajzoljagival.hu, valamint tanfolyami helyszíneinken nyomtatott formában is elérhető.
Panaszbejelentési lap
A panaszos neve: | Dátum: | |
A panaszos elérhetőségei: Cím: Telefonszám: Email cím: | ||
A panasz rövid leírása: | ||
Hivatalos panaszkezelési eljárást kérek! igen nem (a megfelelő rész aláhúzandó) | ||
A panaszos aláírása: | A panaszfelvevő aláírása: | |
Hivatalos panaszkezelési eljárás esetén válasz a panaszra: | ||
Vezető aláírása: | Dátum: | |